BMTIPS

ساخت وبلاگ

 

کیف یکی از ضروری ترین اکسسوری ها برای خانم هاست که باید در انتخاب و خرید آن به اندازه کیف و کاربرد آن توجه کنید.

راهنمای خرید کیف مناسب در جنس و طرح های مختلف

کیف یکی از لوازم های جانبی کاربردی یا از مهم ترین ملزومات شیک پوشی خانم ها است . انتخاب کیف مناسب می تواند مکمل پوشش شما باشد و یکی از مهمترین اکسسوری ها است که بر تیپ شما تاثیر مستقیم دارد.

خرید کیف

امروزه کیف های متنوعی در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند به صورتی که انتخاب و خرید بین آن ها برای خانم ها تبدیل به یک مساله جدی شده است. پس اگر قصد خرید کیف دارید، بهتر است در انتخاب کیف دقت کنید و قبل از خرید با برخی مدل های کیف و نکات مهم خرید کیف توجه نمایید .

انواع کیف های زنانه

کیف ذوزنقه ای

اگر کیف های مدل مربع، مستطیل و دایره خسته شده اید به سراغ کیف هایی که دو زاویه بیرون زده اضافه دارند و ذوزنقه ای هستند بروید . شما با هر بودجه ای می توانید صاحب یکی از این کیف ها که اغلب بزرگ و جادار هم هستند، شوید.

خرید کیف

خرید کیف ذوزنقه ای بزرگ و جادار

کیف های پاکت نامه ای

این کیف ها به این دلیل پاکت نامه ای می گویند که شبیه پاکت نامه هستند و برای مهمانی ها و برنامه های رسمی و نیمه رسمی مناسب هستند.

کیف کوچک با دسته کوتاه

این کیف های کوچک که دسته کوچکی روی بدنه کیف دارند لازمه هر خانمی است و برای شرکت در مهمانی ها مناسب است . دنیای مد  توضیح داده است که این مدل کیف ها توانایی بالایی در فاخر و آراسته کردن ست یک خانم دارند. توانایی این کیف ها در همراه شدن با ست های رسمی تا اسپرت ویژگی قابل توجهی هنگام خرید است.

کیف با دسته فلزی

برخی کیف های زنانه به جای دسته یا بند چرمی، یک حلقه فلزی دارند. این کیف ها برای خانم های جوان مناسبند .

کیف با دسته فلزی

خرید کیف با دسته فلزی برای خانم های جوان

کیف با نقوش پوست حیوانات

طراحان کیف برای کسانی که به نقش های گل گلی علاقه ندارند ، کیف های کوچک و بزرگ با نقوش پوست حیوانات را پیشنهاد می کنند.

کیف های گل گلی با نقش های ریز و درشت

یکی از انواع کیف های زنانه ، کیف های گل گلی با نقش های ریز و درشت هستند که می توانید این نوع کیف را با نقوش گل گلی لباس، کفش تان ست کنید.

کیف هلالی

کیف های هلالی از چرم یا پارچه های نرم ساخته شده اند و بهمین دلیل حالتی افتاده و خمیده دارند.

کیف کتابی

کیف های کتابی به شکل مستطیل با ضخامت های متنوع هستند . نداشتن هیچ دسته یا بندی باعث میشود آن رابا همه ی انگشتان و کف دست بگیرید.

کیف کتابی

کیف های کتابی یا دستی از انواع کیف زنانه

کیف باگت

کیف باگت مستطیل شکل اسـت و طول بیشتر و عمق و ارتفاع کمتری دارد.

کیف کیسه ای

این کیف ها ظاهری استوانه ای دارند، کـه دهانه آن ها با بند جمع شده و بـه شکل کیسه های پول قدیمی درمی آید.

کیف مچی

این مدل کیف سایز کوچکی دارد و در یک سمت آن دسته کوتاهی قرار دارد که این دسته دور مچ قرار می گیرد.

کیف بولینگ

این مدل کیف ها از روی کیف های مخصوص ورزش بولینگ الهام گرفته شده اند و شکل چمدان مانندی دارند.

کیف بولینگ

خرید کیف بولینگ زنانه با طرح های شیک

راهنمای خرید کیف

قبل از خرید کیف مورد نظرتان به نکات زیر توجه کنید :

کیف های با طرح و نقش ساده انتخاب کنید.

اگر می خواهید در اکثر موقعیت ها و برنامه های مختلف بتوانید ازیک کیف استفاده نمایید کیف هایی با طرح و نقش ساده را انتخاب نمایید.

کاربرد کیف خود را مشخص کنید

برای خرید کیف در گام اول، باید کاربرد کیف را مشخص کنید. دنیای مد اشاره کرده است که افراد شاغل باید کیفی بخرند که فضای کافی برای حمل لوازم مورد نیازشان را داشته باشد و کیف آنها ظاهری مرتب و حرفه ای داشته باشد.

اگر می خواهید برای قرارهای دوستانه و ... کیف بخرید ، کیف شما نباید آن چنان بزرگ باشد و نه اینکه آن قدر کوچک و مجلسی باشد بنابراین یک کیف متوسط بخرید .

اگر می خواهید برای مراسم عروسی یا یک مهمانی رسمی کیف انتخاب نمایید باید یک کیفی انتخاب کنید که بزرگ و دست پا گیر نباشد و فقط باید به اندازه ای باشد که صرفا کیف، گوشی موبایل و چند تیکه لوازم آرایشی در آن جا شود .

ست کیف با لباس

 اصول انتخاب و خرید کیف زنانه

رنگ کیف خود را با لباسهایتان هماهنگ کنید

کیف های به رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای و سبز تیره قابلیت هماهنگی بیشتری با رنگ های دیگر دارد. مثلا رنگ قهوه ای می تواند با لباس های کرم و شیری استفاده شود. رنگ سبز با نارنجی و زرد نیز ترکیب خوبی را تشکیل می دهد

برای اینکه بتوانید یک کیف را در اکثر مکان ها و زمان ها استفاده کنید و با تمام لباس هایتان ست شود یک کیف با رنگ خنثی انتخاب کنید.

به اندازه کیف توجه کنید

کیف ها در اندازه های متفاوتی وجود دارند . در هر موقعیتی شما می توانید از کیف های با اندازه متفاوت استفاده نمایید مثلا برای عروسی کیف های کوچک بیشتر مورد استفاده هستند اما برای استفاده روزانه و دیدارهای مهم و رسمی کیف هایی که برای اقلام مورد نیاز روزمره بانوان جای کافی مناسب تر هستند.

اندازه های کیف زنانه

توجه به ابعاد و اندازه در خرید کیف زنانه

در انتخاب جنس کیف دقت کنید

کیف ها در انواع مختلف چرم ، کتان و پارچه ای و... وجود دارند . جنس کیف در کیفیت آن تاثیر گذار است . کیف های چرم معمولا از باقی کیف ها با دوام ترند اما قیمت بالاتری نیز دارند . در انتخاب کیف به نوع دوخت، آسترهای به کار برده شده در داخل کیف نیز توجه کنید.

کیف و کفش ست انتخاب نمایید

کیف و کفش بهتر است از یک جنس انتخاب شوند مثلا یک کیف ورنی با کفش جیر حتی اگر رنگشان یکسان باشد ، اصلا انتخاب مناسبی نیست . بنابراین بهتر است کیف و کفشتان را از یک طرح و رنگ انتخاب کنید یا دست کم جنس آنها را با هم هماهنگ کنید. اگر رنگ کیف و کفش تان هماهنگی ندارد می توانید از بند کفش همرنگ کیفتان استفاده کنید.

به تعداد جیب های کیف توجه نمایید.

قبل از خرید کیف، به تعداد جیب های آن دقت کنید. اگر شما جزو آن دسته از خانم هایی هستید که وسایل زیادی را در کیفتان قرار می دهید وجود این جیب ها سبب می شود کیفتان نظم بهتری داشته باشد و هر گاه به دنبال چیزی هستید ، بتوانید آن را به راحتی پیدا کنید.

داخل کیف زنانه

خرید کیف جادار با جیب های مناسب

هنگام خرید کیف اصل به این نکات توجه کنید.

برای تشخیص اجناس اصل از نوع جعلی آن به مهارت نیاز خواهید داشت. این نوع کیف ها را از فروشندگان قابل اعتمادتان بخرید . دوخت کیف ها را مقایسه کنید، یا حتی از کسی که خیلی ریزبین و دقیق تر از شماست بخواهید تا تشخیص دهد کیف مورد نظر شما اصل است یا خیر . همچنین شما می توانید با خرید کیف های برند و با کیفیت در فروشگاه هایی که دائم در حراج هستند پول خیلی کمتری پرداخت کنید.

به قیمت کیف توجه کنید

گران بودن یک کیف نشانه با کیفیت بودن آن نیست اما کیف های خیلی ارزان نیز دوام کمی دارند و به احتمال زیاد بعد از یکی دو ماه باید دنبال خرید کیف جدید باشیدبنابراین باید یکی کیفی بخرید که به نسبت قیمتش مناسب باشد. پیشنهاد می کنیم هنگام خرید سبک کلاسیک را در نظر داشته باشید زیرا سبک کلاسیک همیشه بهترین است.

کاربرد کیف ها

نکات مهم در انتخاب و خرید کیف زنانه

نکات کلی درباره خرید کیف:

  • کیف های چند منظوره که به چند روش می توان آن ها را حمل کرد برای افراد پر مشغله که در طول روز فرصت عوض کردن کیف خود را ندارند انتخاب عالی به شمار می روند.
  • اگر از کیف تنها برای حمل چند قلم کوچک مانند موبایل و دسته کلید استفاده می کنید، کیف های کوچک زنانه بهترین انتخاب برای شماست.
  • اگر شما خانمی هستید که همیشه لوازم زیادی با خو حمل می کنید، ولی دوست ندارید که کیفتان زیاد نامرتب باشد و محتویاتش را کسی ببیند، کیف های کیسه ای بهترین انتخاب برای شما ست.
  • اگر دوست دارید که دستهایتان آزاد باشد و دوست ندارید که کیفتان بیشتر دست و پایتان را بگیرد کیف های بنددار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • قبل از خرید باید به فاکتورهای مختلفی چون قیمت، نوع دوخت، آسترهای به کار برده شده در داخل کیف، زیپ، رنگ، نوع و حتی مارک کیف توجه کرد.
  • توجه کنید که یک کیف مناسب زمانی ایده آل خواهد بود که بر طبق نیاز شما انتخاب شود.

لینک های میفید: 

خرید لباس زنانه

خرید آنلاین لباس کیف و کفش 

BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 292 تاريخ : ساعت:

وقتی صحبت از پوشش رسمی یا Formal می‌شود، خیلی از آقایان مطمئن نیستند باید چه بپوشند و اصولا آیا مهمانی که به آن دعوت شده‌اند، رسمی است یا نیمه رسمی. اگر شما هم جزو این دسته آقایان هستید، مقاله‌ای که در ادامه می‌خوانید به شما می‌گوید چطور می‌توانید متوجه میزان رسمیت مهمانی شوید و هم پنج ایده برای ست کردن لباس مجلسی مردانه به شما خواهد داد.

کدام مهمانی رسمی است؟

وارد مهمانی شده‌اید، نگاهی به مهمان‌ها می‌اندازید و در همان چند ثانیه اول متوجه می‌شوید استایلتان برای این مهمانی به اندازه کافی رسمی نیست. قطعا احساسی که در این لحظه پیدا می‌کنید جالب نیست و احتمالا سردرگم می‌شوید که باید چه کار کنید. اگر این وضعیت برای شما هم پیش آمده است؛ بهتر است بدانید با استفاده از چه ترفندهایی می‌توان متوجه میزان رسمیت یک مهمانی شد و اصلا مهمانی رسمی چه ویژگی‌هایی دارد.

 به طور خلاصه مهمانی رسمی فضایی جدی دارد که در آن باید به بهترین و جدی‌ترین شکل ممکن ظاهر شد؛ از جنس لباس گرفته تا مدل آن باید در خور مهمانی، میزبان و خودتان باشد. بعضی از میزبان‌ها قبل از هر مهمانی تم آن و درجه رسمیتش را مشخص می‌کنند؛ اما گاهی وقت‌ها ممکن است به عنوان مهمان همراه دعوت شده باشید یا به هر دلیل دیگری با میزبان و نوع مهمانی آشنا نباشید. در این صورت حتما از همراهتان درباره رسمیت مهمانی بپرسید یا اگر همراه ندارید به یکی از مهمان‌ها زنگ بزنید و بپرسید پوشیدن چه لباسی برای این مهمانی مناسبتر است.

یک ترفند بسیار کاربردی در شرایطی که نتوانستید از روش‌های بالا به میزان رسمیت مهمانی پی ببرید این است که رسمی لباس بپوشید؛ یعنی به جای اینکه سراغ انواع مدل شلوار لی، کتان و پارچه ای مردانه بروید یا کت تک بخرید، یک دست کت و شلوار رسمی بپوشید. پیراهن رسمی به تن کنید و از کفش چرمی و کراوات برای تکمیل ست رسمی‌تان کمک بگیرید. اگر بعد از ورود به مهمانی متوجه شدید بیش از حد رسمی هستید؛ می‌توانید با خیال راحت کراوات را باز کنید، کت را دربیاورید و دو دکمه از بالای پیراهنتان را باز بگذارید و آستین‌هایتان را کمی تا بزنید. به همین راحتی استایل کاملا رسمی شما به استایل نیمه رسمی تبدیل خواهد شد. بنابراین همیشه رسمی‌تر پوشیدن بهتر از نیمه رسمی بودن است؛ چون می‌توان ست رسمی را به نیمه‌رسمی تبدیل کرد؛ اما برعکسش ممکن نیست.

ست رسمی مردانه شامل چه لباس‌هایی می‌شود؟

ست رسمی مردانه شامل چه لباس‌هایی می‌شود؟

اولین و ضروری‌ترین جزو ست رسمی مردانه کت و شلوار است؛ البته با توجه به این نکته که بین کت و شلوار های مردانه مجلسی و اسپرت باید سراغ مدل‌های مجلسی بروید. رنگ این کت و شلوارها معمولا مشکی است یا سایر رنگ‌های خنثی اما تیره را پوشش می‌دهد. تاکسیدو و کراوات مشکی یکی از رسمی‌ترین شکل‌های ممکن استایل مردانه هستند و استفاده از پاپیون هم رسمیت بالایی دارد. وجود جلیقه، کمربند و کفش چرمی ساده اما رسمی و پیراهن رسمی از دیگر ضروریات استایل تمام رسمی مردانه است. در ادامه با پنج نمونه استایل کاملا رسمی آشنا خواهید شد.

خرید لباس مردانه

استایل اول؛ وقتی به عروسی دعوت شده‌اید

 لباس‌های مورد نیاز: کت و شلوار خاکی+ پیراهن سفید+ کراوات سبز کاملا تیره+ کفش رسمی مشکی

فرض کنید به جشن عروسی دوستتان دعوت شده‌اید و دلتان می‌خواهد استایل شیکی داشته باشید که در عین حال سنتان را هم بالا نبرد. در این صورت یک دست کت و شلوار شیک خاکی رنگ می‌تواند ایده خوبی برایتان باشد. این کت و شلوار در کنار پیراهن سفید که رنگی خنثی دارد، خودش را زیباتر نشان می‌دهد و استفاده از کراوات سبز تیره سنتان را پایین خواهد آورد. در نهایت با استفاده از راهنمای خرید کفش مردانه سراغ انتخاب یک جفت کفش چرمی مشکی بروید که ساده اما رسمی باشد.

استایل دوم؛ دعوت شده به نامزدی

لباس‌های مورد نیاز: کت و شلوار بژ+ پیراهن سفید با یقه ایستاده+ لوفر قهوه‌ای تیره+ کراوات قهوه‌ای تیره

دومین استایلی که می‌توانید با خیال راحت سراغ آن بروید، استایل بژ است. پوشیدن کت و شلوار بژ به خصوص برای انواع جشن‌های نامزدی مناسب است. این ست علاوه بر اینکه رسمی است؛ میزان رسمیت کمتری نسبت به ست اول دارد و برای جشن‌هایی مثل تولدهای مهم یا جشن نامزدی و بله بران مناسب است.

استایل سوم؛ جلسه مهم کاری

 لباس‌های مورد نیاز: کت و شلوار سرمه‌ای+ پیراهن آبی روشن+ کراوات سرمه‌ای+ کفش مردانه مشکی

ممکن است به یک جلسه مهم کاری دعوت شده باشید. برای اینکه بتوانید در این جلسه رسمی باشید؛ اما فرم لباس پوشیدنتان با مهمانی فرق کند، داشتن یک دست کت و شلوار آبی ملوانی یا سرمه‌ای سیر به همراه کراواتی به همین رنگ ایده بسیار خوبی است. نکته مهم این است که برای شیک تر شدن این استایل بهتر است از پیراهن سفید استفاده نکنید و به جای آن سراغ پیراهن آبی کمرنگ بروید. دلیل این امر بهتر به نظر رسیدن رنگ‌های هم‌خانواده در کنار هم است.

استایل چهارم؛ یک شام اداری

کت و شلوار

لباس‌های مورد نیاز: کت و شلوار سرمه‌ای+ پیراهن سفید با راه راه آبی ملایم+ کمربند و کفش مسی تیره

گاهی وقت‌ها قرار است سر میز شام با شرکای تجاری‌تان جمع شوید، شام بخورید و درباره مسائل کاری توافق کنید. در این صورت استایلی متشکل از کت و شلوار سرمه‌ای، پیراهن راه راه و کفش مسی می‌تواند ایده خوبی برایتان باشد. به خصوص اگر شرکای شما دوستتان هم هستند.

استایل پنجم؛ قرار مهم تابستانه

 لباس‌های مورد نیاز: کت و شلوار طوسی ملایم+ پیراهن سفید رسمی+ کفش قهوه‌ای تیره+ جلیقه طوسی

استفاده از کت و شلوار طوسی ملایم برای موقعیت‌های رسمی نیمه اول سال که هوا گرم است، بهتر است؛ به این دلیل که طوسی ملایم خنک‌تر از توسی تیره به نظر می‌رسد. اگر جلسه مهم کاری یا مهمانی رسمی که به آن دعوت شده‌اید، در نیمه اول سال برگزار می‌شود، می‌توانید از این ست استفاده کنید.

نکته تکمیلی

به خاطر داشته باشید انتخاب رنگ‌ها علاوه بر اینکه باید با موقعیتی که به آن دعوت شده‌اید، هماهنگی داشته باشد؛ باید به رنگ پوست، چشم و موهایتان هم بیاید. به همین دلیل قبل از خرید ابتدا از اصول ست کردن لباس و تناسب رنگ‌ها باخبر شوید و بعد دنبال ست لباس مجلسی مردانه‌ای باشید که به شما بیشتر از سایر مدل‌ها و رنگ‌ها می‌آید

فروشگاه لباس

BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 269 تاريخ : ساعت:

استایل های مردانه

ما در این مقاله قصد داریم تا نکاتی درباره استایل های مردانه (نیمه رسمی، اسپرت، رسمی) و سبک پوشش زمستانی نیمه رسمی و کاملاً متفاوت را برایتان بیان کنیم. بهتر است که برای به وجود آوردن چنین استایل هایی از اصول و قواعد دنیای مد پیروی کنید. زیرا در این صورت است که می‌توانید یک تیپ منحصر به فرد در مکان‌های مختلف برای خود به ارمغان بیاورید. زیرا تمام المان‌های موجود در استایل تان طبق یک قاعده برنامه ریزی شده است.

 ترکیب رنگ و بافت

اصلی‌ترین و مهمترین نکته‌ای که باید در استایل های مردانه ( نیمه رسمی ) به آن توجه کنید. ترکیب درست رنگ‌ها با یکدیگر و قرار دادن بافت های مختلف در کنار هم است. تا به وسیله آن بتوانید حس شادابی را به دیگران منتقل کنید. همچنین به وسیله اینگونه ترکیبات در استایل خود می‌توانید به صورت ناخودآگاه باعث افزایش اعتماد به نفس خود نیز شوید. این نوع استایل با این ویژگی‌ها یک استایل نیمه رسمی مردانه راحت را برایتان به ارمغان می‌آورد. که در عین حال بسیار منظم نیز دیده می‌شوید.

 استفاده از کت‌های نیمه رسمی

 پیشنهاد ما برای استایل نیمه رسمی مردانه که می‌تواند آنرا مناسب فصل زمستان کند استفاده از یک کت با جنس گازرون است. این گونه کت‌ها دارای طرح چهارخانه هستند که به عنوان کت های نیمه رسمی شناخته می‌شوند. همچنین به خاطر ترکیب رنگ زمینه و همینطور چهارخانه‌های آن، به اضافه تکه کار شده روی آرنج یا پچ استفاده از این کت می‌تواند استایل شما را هم زیباتر کند و هم نیمه رسمی بودن آن را به رخ بکشد.

 شلوار کتان در استایل های مردانه

 شلواری که مناسب صحبت کردن با کت‌های گازرون است از جنس کتان محسوب می‌شوند. که برای فصل زمستان بسیار مناسب هستند. در واقع تاکید اصلی استایل نیمه رسمی مردانه بر روی رنگ شلوار است. بهتر است که در اینگونه استایل ها رنگ شلوار و کفش خود را به خوبی با یکدیگر هماهنگ کنید و همچنین به هماهنگی با موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید نیز توجه ویژه داشته باشید. اگر میخواهید پیام دلخواه خود را به وسیله استایل خود به دیگران منتقل کنید برای رسیدن به این هدف می‌توانید از روانشناسی رنگ‌ها استفاده کنید.در واقع تاکید اصلی استایل نیمه رسمی مردانه بر روی رنگ شلوار است. بهتر است که در اینگونه استایل ها رنگ شلوار و کفش خود را به خوبی با یکدیگر هماهنگ کنید

 استفاده از پیراهن

 برای استایل های نیمه رسمی مردانه زمانی که به خرید لباس مردانه می‌روید بهتر است که یک پیراهن مناسب نیز برای زیر کت خود انتخاب و تهیه کنید. در هنگام انتخاب پیراهن مردانه بهتر است رنگی را برای آن انتخاب کنید که در کنار سایر آیتم‌های موجود در استایل تان هماهنگی داشته باشد. و ترکیب رنگ خوبی را با دیگران به وجود بیاورد. به این ترتیب استایل تان شیک‌تر و زیباتر جلوه خواهد کرد.

 استفاده از شال کشمیری در استایل های مردانه

 استفاده از این نوع شال می‌تواند به عنوان نقطه عطف استایل شما محسوب شود. برای رنگ این نوع شال می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که بین کت و شلوار شما تعادل را برقرار کند.

 کفش نیمه رسمی

کفشی که برای استایل های نیمه رسمی مردانه پیشنهاد می‌شوند کفشهای هشت ترک با برش‌های رسمی هستند. که رنگ زیر آن‌ها متفاوت است. این نوع کفش‌ها به راحتی می‌توانند استایل نیمه رسمی شما را تکمیل کنند. و به خوبی با سایر آیتم‌های موجود در استایل تان هماهنگ شوند.

استفاده از استایل های مردانه به عنوان پوشش اسپرت برای استفاده‌های روزمره

 شما می‌توانید متناسب با روحیات و سلیقه و همچنین موقعیت‌هایی که در آن حضور می‌یابید. و نوع پوشش و استایل خود را تعیین کنید و در هر مکان و موقعیتی متفاوت ظاهر شوید. تنها چیزی که برای رسیدن به تفاوت و منحصر به فرد بودن در استایل تان نیاز دارید این است که بدانید چطور باید با رنگ‌ها در استایل خود بازی کنید. و آنها را چطور در کنار یکدیگر قرار دهید. به عنوان مثال از رنگ‌های زمستانی مانند سرمه‌ای، طوسی و قهوه‌ای چطور برای یک استایل نیمه رسمی مردانه استفاده کنید. تا بتوانید با در نظر گرفتن چندین قانون در مکان‌های مختلف به راحتی متفاوتی را برای خود به وجود بیاورید.

 

 سبک طراحی کت‌های اسپرت برای استایل های مردانه

 نکته‌ای که در هنگام انتخاب کت برای استایل خود باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید سبک طراحی کتی است که قرار است از آن در استایل های مردانه خود استفاده کنید. مخصوصاً باید به نوع برش‌ها و دوخت کار شده روی کت دقت بسیاری داشته باشید. زیرا این دو ویژگی می‌توانند بر روی اسپرت یا رسمی بودن و همچنین راحتی آن تأثیر چشمگیری بگذارند. از ویژگی‌های دیگری که در هنگام خرید کت باید به آن توجه داشته باشید سبکی کت است. در حالی که بتواند به خوبی شما را گرم نگه دارد.

 اگر شما تمایل داشته باشید تا از کت های اسپرت استفاده کنید می‌توانید طرح‌های چهارخانه آن را انتخاب کنید.

 شلوار در استایل اسپرت زمستانی

 از جمله شلوارهای مناسب استایل اسپرت می‌توان به شلوار فیت کات از جنس کتان اشاره کرد. جنس این شلوارها هماهنگی خوبی با روزهای سرد سال دارد. شما در استایل های اسپرت خود زمانی که از این گونه شلوارها استفاده می‌کنید. می‌توانید برای خاص‌تر نشان دادن استایل تان از نیم بوت های چرم زمستانی نیز استفاده کنید. زیرا این گونه نیم بوت ها با استایل اسپرت زمستانی بسیار هماهنگی دارند.

 این گونه نیم بوت ها برای استفاده طولانی در روز بسیار مناسب و راحت هستند. می‌توانید این نیم بوت ها را با سایر استایل های مردانه خود در فصل‌های سرد سال نیز کنید. استفاده از پلیور در استایل نیمه رسمی مردانه و همچنین استایل های اسپرت

 استفاده از پلیور در استایل نیمه رسمی مردانه و همچنین استایل های اسپرت

 استفاده از پلیور می‌توانند گزینهٔ مناسبی برای روزهای سرد سال در هر استایلی باشد. شما می‌توانید تنها با انتخاب رنگ‌های درست و ترکیب کردن آن با سایر المان‌های موجود در استایل تان یک ترکیب فوق العاده ایجاد کنید.

 نکته:

 بهتر است که هیچ وقت استفاده از شال یا دستمال گردن را در استایل های خود در روزهای سرد نادیده نگیرید. زیرا شال یکی از نقاط قوت این استایل ها به شمار می‌رود. شال‌های تک رنگ می‌تواند خسته کننده به نظر برسند. اما شال‌های چهارخانه با ترکیب رنگ‌های خاص می‌توانند ظاهر و استایل شما را از یکنواختی نجات دهند. همچنین استایل هایی که مخصوص زمستان هستند می‌توانند بیش از حد آرامش بخش به نظر برسد. شما با انتخاب یک شال مناسب می‌توانید روح تازه‌ای به استایل خود بدهید.

استایلی برای قرارهای کاملاً رسمی

 بهتر است برای حضور در چنین مکان‌هایی از کت و شلوار استفاده کنید. حتی اگر شما طرفدار استایل های مردانه و اسپرت هستید. بهتر است که برای قرارهای رسمی خود با کمی خلاقیت و سلیقه، کت و شلوارهایی را انتخاب کنید. که رنگ فرم و برش آن‌ها به گونه‌ای باشد که هم استایل تان را بسیار زیبا و شیک جلوه دهد. هم برایتان ماندن در آن استایل برای چند ساعت کار مشکلی نباشد.

رنگ کت و شلوار

 بهتر است که رنگی را برای کت و شلوارهای استایل های مردانه ( استایل رسمی ) خود انتخاب کنید. که شما را با وقار و شیک نشان دهد. در این مورد نیز می‌توانید از روانشناسی رنگ‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک کت و شلوار به رنگ بادمجانی که راه‌های ظریف آبی روی آن کار شده است برای استایل خود انتخاب کنید. همچنین در مورد جنس کت و شلوار نیز پارچه‌های فاستونی به رسمی نشان دادن کت و شلوار کمک بسیاری می‌کند. و می‌توانید از کت و شلوارهای با این جنس پارچه برای استایل های رسمی خود استفاده کنید. بهتر است که در هنگام انتخاب و خرید کت و شلوارهای خود علاوه بر رنگ و طرح آنها به برش و دوخت کت و شلوار نیز توجه کنید

 توجه به برش‌های کت و شلوار

 بهتر است که در هنگام انتخاب و خرید کت و شلوارهای خود علاوه بر رنگ و طرح آنها به برش و دوخت کت و شلوار نیز توجه کنید. زیرا می‌تواند حالت رسمی و یا راحت بودن آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال حالت فیت کات شلوار و همچنین برش کمر کت از ویژگی‌هایی است که بر روی رسمی‌تر نشان دادن کت و شلوارها تأثیر گذار هستند.

پیراهن‌های مردانه در استایل های مردانه ( استایل های رسمی )

 بهتر است برای پیراهنی که در زیر کت و شلوار خود قرار است بپوشید از یک پیراهن تکرنگ و ساده استفاده کنید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم از رنگی برای پیراهن خود استفاده کنید که متضاد با کت و شلوار شما باشد. زیرا این تضاد رنگی می‌تواند جلوه‌ای خاص به استایل شما بدهد.

در مثالی که برای رنگ کت و شلوار برایتان عنوان کردیم و گفتیم که می‌توانید از رنگ بادمجانی استفاده کنید. اگر شما این رنگ را برای کت و شلوار خود انتخاب کنید می‌توانید برای پیراهن زیر آن از یک پیراهن ساده آبی رنگ استفاده کنید. از آنجایی که رنگ بادمجانی در طیف رنگی بنفش قرار می‌گیرد هم تضاد و هماهنگی خوبی با رنگ آبی خواهد داشت.

 

نکته:

به نوع یقه پیراهنی که انتخاب می‌کنید توجه کنید که چگونه است. آیا برای بستن کراوات یا پاپیون مناسب است یا خیر. همچنین نیاز به بستن تمام دکمه‌ها دارد یا خیر. زیرا بستن دکمه یقه نیز می‌تواند جدیت شما را در استایل های رسمی به نمایش بگذارند.

 توضیحات تکمیلی در مورد استایل های مردانه

 شما برای اینکه استایل رسمی خود را کامل کنید می‌توانید از پوشت یا همان دستمالی که در جیب خود قرار می‌دهند استفاده کنید. استفاده از این نوع اکسسوری ها می‌تواند باعث ایجاد تنوع در استایل شما و همچنین ایجاد تفاوت در استایل تا نسبت به سایرین شود.

 برای انتخاب کفش نیز در استایل های مردانه ( رسمی ) بهتر است که از کفش‌های براق با پنجه‌های کشیده استفاده کنید. زیرا این گونه کفش‌ها برای استایل های مردانه رسمی بسیار مناسب‌تر هستند.

فروشگاه اینترنتی

BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 359 تاريخ : ساعت:

 

تیپ اسپرت مردانه 2021

تیپ اسپرت مردانه 2021 مدل های متنوع و زیبایی را شامل می شود و مردان با انتخاب لباس های خاص می توانند تیپ زیبایی داشته باشند تا در مراسم ها و موقعیت های مختلف شیک بودن خود را بیشتر نمایان کنند.

در حال حاضر دقت به تیپ اهمیت زیادی دارد، لباس و تیپ کلی وسیله ارتباطی با دیگر افراد به حساب می آید، به عبارت دیگر لباس های ساده و مناسبی که در محیط های مختلف به کار می رود شخصیت افراد را نشان می دهد.

تیپ مناسب به راحتی افراد را با موقعیت های متفاوت وفق می دهد و شناخت از فرد و ویژگی های خاص افزایش می یابد.

تیپ اسپرت مردانه 2021

مهم ترین نکات در ارتباط با تیپ اسپرت مردانه 2021 کدامند؟

افرادی که خرید لباس های مربوط به تیپ اسپرت مردانه 2021 را در نظر می گیرند لازم است نکات خاصی را به خاطر بسپارند تا با ترکیب لباس های مردانه شیک، استایل متفاوتی داشته باشند.

انتخاب لباس های متناسب با اندازه و سایز بدن، اهمیت زیادی دارد، هر فردی می تواند با تهیه لباس های شیک و متنوعی تیپ اسپرت زیبایی را در نظر بگیرد.

متأسفانه برخی از مردان ممکن است لباس هایی استفاده کنند که اندازه آن برایشان بزرگ باشد، این امکان وجود دارد که بدون دقت به قالب بدن از لباس های خاصی به کار برده شود که انتخاب مناسبی نیستند و لباس تنگ یا به شدت گشاد باشد.

تیپ اسپرت مردانه 2021

استایل مردان با پوشیدن لباس های زیبا و تیپ اسپرت مردانه 2021 بیشتر نمایان می گردد.

مردان می توانند با پوشیدن لباس و تی شرت های یقه دار تیپ زیبایی ایجاد کنند، به کار بردن تیپ اسپرت به افراد کمک خواهد کرد که تیپ و استایل متفاوتی داشته باشند.

بعضی از لباس های مختلف تیپ را متفاوت و بهتر نشان می دهد، با استفاده از لباس های راحت می توان از کت های شیک و اسپرت استفاده کرد.

برای داشتن تیپ اسپرت مردانه 2021 لازم است از ترکیب رنگ های خاصی استفاده کرد، رنگ های مکمل می تواند انتخاب مناسبی باشد و افراد با در نظر گرفتن لباس هایی با ترکیبات متفاوت شیک بودن خود را بیشتر نشان می دهند.

ممکن است پوشیدن لباس های خاصی برای مهمانی و مراسمات مختلف کاربرد باشد و به دلیل سنگین بودن وزن لباس و جنس خاص الیاف نمی توان این نوع لباس را در هر موقعیتی به کار برد، لباس های اسپرت این ویژگی را دارند و هر فردی با علاقه خود قادر است این نوع لباس را به کار برد.

تیپ اسپرت مردانه 2021

استفاده از کفش کتانی و کالج در زمینه تیپ اسپرت مردانه 2021 انتخاب مناسب تلقی می شود، به عبارت دیگر برای داشتن تیپ اسپرت به کار بردن کفش های راحت، انتخاب درستی می باشد.

هر لباسی قبل خرید باید بررسی شود و انتخاب لباس های مناسب، از اهمیت زیادی برخوردار است، داشتن تیپ اسپرت مردانه 2021 فقط در صورتی ایجاد می شود که افراد لباس های خاص و زیبایی را به کار برند.

مردانی که به تیپ های اسپرت علاقه دارند لازم می باشد از پارچه ها و اجناسی استفاده کنند که کیفیت بالایی دارند و الیاف پارچه و مواد استفاده شده در این پاره از کیفیت خاصی برخوردار هستند.

مردان باید لباس هایی را انتخاب کنند که جنس آن کمتر چروک می شود تا در طول روز لباس خود را راحت تر به کار برند.

مدل لباس و انتخاب لباس های جدید و متنوع اهمیت بالایی دارد، افرادی که مدل خاص و ثابتی را برای انتخاب تیپ اسپرت در نظر می گیرند بهتر این است که در تیپ اسپرت خود تنوع بیشتری اعمال کنند و از رنگ های تکراری ثابتی به کار نبرند.

مدل لباس و داشتن تیپ های خاص و متفاوت حائز اهمیت است و در هنگام انتخاب تیپ اسپرت مردانه متناسب بهتر این است که به نوع و مدل توجه کرد.

دقت به دنیای مد اهمیت زیادی دارد و با بررسی تیپ اسپرت مردانه 2021 می توان لباس های خاصی تهیه کرد.

برای داشتن تیپ اسپرت مردانه می توان از شلوارهای مناسب استفاده کرد، شلوارهای مختلفی همانند شلوار جین و شلوارهای کتان از شلوارهای شیک و خاصی برای انتخاب تیپ اسپرت محسوب می شوند.

استفاده از شلوارهای جین به افراد کمک می کند که با تیپ های اسپرت مردانه، ست کردن لباس را بیشتر نشان دهند.

برای تیپ اسپرت و داشتن استایل های مردانه می توان از تیشرت و ژاکت استفاده کرد، به کار بردن کاپشن و سویشرت نیز در فصول گرما انتخاب مناسبی برای تیپ اسپرت تلقی می گردد.

هر فردی با توجه به علاقه خود قادر است انتخاب های متنوعی داشته باشد، استفاده از تیشرت هایی که آستین کوتاه دارند از مهم ترین لباس های انتخاب شده محسوب می شود، همچنین مردان می توانند تیشرت های یقه هفت را استفاده کنند و ظاهر جذاب تری داشته باشند.

به تناسب فصل سال می توان از لباس های مختلفی استفاده کرد، در فصل های سرد دقت به تیپ های اسپرت مردانه متنوع اهمیت زیادی دارد، اما در فصول گرم می توان از تیشرت های بدون آستین استفاده کرد.

برای داشتن تیپ اسپرت می توان از اکسسوری های خاصی استفاده کرد و استایل زیبایی را به وجود آورد.

تیپ اسپرت مردانه 2021

انتخاب کت اسپرت مردانه

کت اسپرت مردانه از لباس های شیک و متنوع در ارتباط با تیپ اسپرت می باشد، افرادی که طرفداران خاصی برای لباس های غیر رسمی هستند با خرید کت اسپرت مردانه ظاهر زیبا و راحتی برای خود ایجاد می کنند تا این لباس حرکات افراد را محدود نکرده و لباس متناسب با بدن باشد.

در دوخت کت های اسپرت مردانه از پارچه های خاصی به کار می برند و از الیاف ویژه ای استفاده می کنند که زیبایی و شیک بودن لباس بیشتر نمایان شود.

پارچه هایی با رنگ خاص برای کت اسپرت مردانه در نطر گرفته می شود تا شیک بودن این لباس بیشتر نمایان گردد.

عناصر تزئینی خاصی به کت های اسپرت مردانه اضافه می گردد تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

خرید لباس مردانه اسپرت

فروشگاه اینترنتی لباس

BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 320 تاريخ : ساعت:

اغلب قوانین مد و استایل آقایان درواقع قانون نیستند؛ بلکه جدیدترین ترندها و تمایلات در زمینه ی مدولباس هستند که برخی از آنها تنها به مدت چندهفته و برخی دیگر چندین ماه، در این عرصه حضوردارند. تنها یک یا دو مورد هستند که از قرن ها پیش تا به امروز دوام آورده اند. در چنین دنیای پویایی، به تعداد انگشت شماری قانون ثابت برای استایل وجود دارد که به سلیقه یا مد مربوط نیستند و انجام آنها الزامی است. حال در این مقاله می خواهیم با معرفی ۸ مورد از مهم ترین قوانین ثابت مد و استایل آقایان، شما را از اشتباهات رایج در این حوزه آگاه سازیم.

 

خرید لباس مردانه

 

مد و استایل آقایان | فروشگاه اینترنتی پیرکاردین | قوانین همیشگی مد و استایل آقایان

 

 

آقایان خوش استایل، هرگز دکمه ی پایین کت بلیزر را نبندید!

همیشه وقتی که پای دکمه به میان می آید، مردان درچشم پوشی از آن کوتاهی نمی کنند. اما کت های نیمه اسپرت بلیزر به گونه ای طراحی شده اند که با پوشش اندکی از پایین تنه، کمر را باریک تر نشان دهند. پس هرچه دکمه های بیشتری بسته شوند، پارچه به میزان بیشتری کشیده می شود و دستیابی به این هدف در مد و استایل آقایان مشکل تر می شود.

این مشکل هنگام نشستن با دکمه های بسته بیشتر هم می شود. درواقع کت باید کاملاً متناسب و جذب بالاتنه ی شما باشد. اما زمانی که می نشینید، وضعیت شما تغییر می کند و به دکمه هایتان فشار وارد می شود.

طبق گفته ی کریستوفر مودو، کارشناس دوخت، تنها کت سوارکاری است که از این قاعده مستثنی بوده و به گونه ای طراحی شده است که هردو دکمه و یا حداقل دکمه ی پایین باید بسته شود.

 

مد و استایل آقایان | فروشگاه اینترنتی پیرکاردین | قوانین همیشگی مد و استایل آقایان

 

 

پاکیزگی خوب است، اما در آن افراط نکنید!

این باور که لباس ها پس از هربار پوشیدن نیاز به شستشو دارند، غلط است. پس تا زمانی که در مزرعه با حیوانات سروکار ندارید، می توانید اغلب لباس های بیرونتان مثل کت وشلوار را به دفعات بپوشید!

یکی از دلایل مهم آن، دوخت لباس است. مواد شیمیایی استفاده شده در خشکشویی به بافت پارچه ی کت وشلوار آسیب می رسانند و دوخت را نیز ضعیف می کنند. پس حتی الامکان تنها دوبار در سال آنها را بشویید. به عنوان یک توصیه از جفری دالتیس، مدیراجرایی کمپانی Savile Row، تنها کافیست لکه ها را پس از هربار استفاده از لباس پاک کنید و حداقل یک روز آنها را درمقابل هوای آزاد قرار دهید.

البته طبق گفته ی کریس بلوکسهام، متخصص کتان کمپانی Nudie Jeans  کتان باید ازاین میزان هم کمتر شسته شود. جین های معمولی باید هرچند ماه یک بار شسته شوند، اما کتان خشک به طورایده آل هرگز نباید شسته شود. زیرا رنگ نیلی آن که مشخصه ی کتان است، با شسته شدن به مرور زمان محو می شود و هویت خود را از دست می دهد. پیشنهاد ما به شما، حداقل یک بار شستشو درهر شش ماه است که اگر این زمان بیشتر هم شود، جین شما بهتر به نظر می رسد و مشخصه ی خود را حفظ میکند. همچنین هرگز از آب داغ استفاده نکنید.

نهایتاً نوع و تعداد شستشو بستگی به عواملی چون جنس پارچه دارد که برای هر لباس باید به طور اختصاصی انجام شود.

 

 

 

داخل کردن پیراهن در شلوار، همیشه شما را خوش استایل نمی کند!

احتمالا مادر شما  بارها در کودکی به شما توصیه کرده که پیراهن خود را داخل شلوار کنید ! از طرفی از دید برخی، داخل کردن پیراهن در شلوار استایلی ناخوشایند است. اما این موضوع نسبی است و کاملاً به استایل و نوع پیراهن بستگی دارد.

در مد و استایل آقایان  پیراهن های رسمی بلند (چه در جلو و چه در پشت)، به علت ساختار رسمیشان بهتر است داخل شلوار شوند. همچنین به علت بلند بودن قسمت پشتی، هنگام نشستن بین بدن شما و شلوارتان قفل شده و دیگر به سمت بالا حرکت نمی کند و چروک نمی شود.

می توانید این کار را با یک پیراهن کوتاه خصوصاً ازجنس کتان کلفت و یا الیاف پشم امتحان کنید و خواهید دید که چگونه تمام روز مجبور به داخل کردن دوباره ی آن در شلوار خواهیدشد!

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به داخل کردن تی شرت در شلوار دارید، مدل های های بلند را در اولویت قرار دهید و ترجیحاً از کمربند هم استفاده کنید تا هم جذابیت استایلتان بیشتر شود و هم از درآمدن لباس از شلوار جلوگیری کرده باشید.

 

 

 

واکس زدن چیزی بیشتراز برق انداختن است!

کفش خوب، سرمایه است. البته اگر از آن به خوبی مراقبت شود!

واکس، غذای چرم است که به روزنه ها نفوذ می کند و انعطاف پذیری چرم را حفظ میکند. هفته ای دوبار برای انجام این کار کافی است.

قبل از شروع به این کار، باید از شر آلودگی ها و غبار خلاص شوید. پس لازم است تا بااستفاده از یک برس کفش تمیز و مقداری آب، آلودگی ها را پاک کنید.

پس از این که کفش هایتان خشک وتمیز شد، مقدار مناسبی از واکس را بروی برس قرار دهید و کفش ها را به طور کامل جلا دهید تا زمانی که  لایه ی نازکی از واکس روی کفش قابل مشاهده باشد. برای پاشنه ها نیز می توانید روی یک دستمال پنبه ای مرطوب، مقداری واکس بمالید و از حرکات چرخشی برای تمیز کردن استفاده کنید.

با انجام این مراحل نه تنها کفش هایتان برق خواهند زد، بلکه دوام چرم بیشتر می شود و آلودگی ها راه خود را برای نفوذ به کفش سخت تر می یابند.

اگر کت و شلوار می پوشید، بجای کوله پشتی از کیف دستی استفاده کنید!

امروزه کوله پشتی ها دیگر فقط مخصوص مدرسه و یا زمین بازی نیستند، بلکه در استایل خیابانی هم رایج شده اند.

اما اگر کت وشلوار می پوشید و نیاز به کیف دارید، انداختن آن بر روی شانه هایتان نه تنها استایل شما را نازیبا می سازد، بلکه دوخت لباستان را خراب می کند؛ حتی اگر کیف بسیار لوکسی داشته باشید. زیرا فشار وزن کیف و اصطکاک، به پارچه آسیب می رساند و آن را براق و پوسیده می کند.

با همه ی این ها اگر کیف دستی به کار شما نمی آید، از یک کیف شانه ای یا کوله پشتی باکیفیت استفاده کنید و آن را روی انتهای بازوی خود قرار دهید تا آسیب به پارچه ی لباس به حداقل برسد.

 

 

 

قالب کت وشلوار در مد و استایل آقایان تغییرناپذیر است!

گرچه ایجاد تغییرات در دوخت لباس با گذر زمان، از مدل موهای دیوبد بکهام هم بیشتر است؛ اما در مد و استایل آقایان یک سری قوانین ساده و همیشگی در مورد کت وشلوار وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم.

  • سرشانه ی کت های بلیزر باید راحت و هم اندازه ی شانه هایتان باشد.
  • قد آستین های کت باید تا انتهای مچ دست باشد. به گونه ای که بخش کوچکی از سرآستین پیراهنی که زیر کت پوشیده اید، معلوم باشد.
  • به فیت یا اندازه بودن کت در بخش روی کمر شلوار توجه بیشتری داشته باشید. زیرا در استایل کلی شما تاثیر زیادی دارد.

 

 

 

برای خوش استایل بودن، لازم نیست در نوآوری افراط کنید!

این امر به خصوص درمورد جوراب های عجیب وغریب نخست وزیر کانادا بسیار صدق می کند.

 

 

 

طبق گفته ی سارا گیلیفان، موسس کمپانی خدمات استایل و پوشش آقایان سارتوریا، به هرگونه نوآوری در کروات و پاپیون، گیره ی گراوات و جوراب ها نه بگویید ! چون نه تنها شما را بامزه و یا باهوش جلوه نمی دهد، کاملاً هم غیرجذاب است.

پوشیدن این اجناس در محیط کاری ممکن است شما را غیرجدی نشان دهد و به اعتبارتان لطمه بزند و در مهمانی ها شما را فردی غیربالغ جلوه دهد.

راه های بسیاری برای افزودن هویت به استایلتان وجود دارد، اما این قطعاً یکی از آنها نیست. مثلاً پوشیدن پیراهن های طرح دار زیر کت بلیزر و یا کتانی های خاص و رنگی در یک استایل خنثی می توانند گزینه های مناسب  تری باشند.

 

 

 

 

همیشه چرم های خود را باهم ست کنید!

در این موضوع هیچ اما و اگری وجود ندارد. البته منظور ما از ست کردن توجه به جنس است؛ نه لزوماً رنگ. چه بسا ترکیب چرم مشکی و شتری بسیار هم جذاب است. زیرا براق بودن چرم موجب می شود که استفاده از رنگ های مختلف در آن، توجه به هر بخش را بیشتر کند.

چه از کت وشلوار در عروسی و چه در محل کار استفاده کنید، نمی توانید از نقش استفاده از اکسسوری های مختلف چرمی در شیک شدن استایلتان غافل شوید. منظور ما از اکسسوری بیشتر کمربند، ساعت و کیف است.

اما این قانون مد و استایل آقایان از اکسسوری ها هم فراتر می رود. هر تکه از چرمی که می پوشید، باید در هماهنگی کامل با دیگر چرم ها باشد.

 

 

فروشگاه آنلاین لباس

BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 357 تاريخ : ساعت:

استایل مردانه جدید

استایل مردانه

خرید لباس مردانه–

ست کردن لباس یکی از قواعد در شیک پوشی است با توجه به سن و علایق می توانید یک ست زیبا انتخاب کنید.

استایل مردانه در جوانی و نوجوانی بیشتر به طرف لباس های اسپرت و رنگ سال ختم می شود ولی وقتی بـه میانه جوانی می رسند این استایل رسمی می شود و از کت شلوار یا تیپ هاي شیک پارچه اي بیشتر استفاده می کند.

استایل مردانه

شلوار جین هاي زاپ دار، بوت کات و دمپاگشاد، شلوارهایی کـه در مچ پا کش دارند و … ممکن اسـت درتن  یک نفر زیبا و مناسب به نظر برسد ولی در تن کس دیگری اینطور نباشد. پس باید ست لباسی که انتخاب میکنید با توجه به اندام و سن شما باشد.

استایل مردانه

استفاده از استایل های اسپرت برای آقایان در دورهمی های همیشگی خانوادگی و دوستان گزینه ی مناسبی است و ست کت و شلوار بیشتر برای مجالس شلوغ و جشن مناسب است.

استایل مردانه

مدل لباس مردانه شیک

استایل مردانه

کشف کردن یک استایل مناسب و مدل مو مردانه برای شما کار کمی سخت به نظر می رسد ولی شما با کشف این قواعد میتوانید در کمترین زمان و هزینه ی کم همیشه شیک و جذاب به نظر برسید.

استایل مردانه

استایل مردانه

تیپ مردانه جذاب

استایل مردانه

لباس مردانه مجلسی

استایل مردانه

استایل مردانه

استایل مردانه سبک کژوال

فروشگاه آنلاین لباس

 
BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 423 تاريخ : ساعت:

برای انتخاب و خرید لباس های ورزشی باید به نکاتی مانند جنس لباس و فرم بدن خود توجه کنید تا هنگام انجام حرکات ورزشی راحت تر باشید.

 

راهنمای خرید لباس ورزشی برای سنین مختلف

انتخاب لباس ورزشی اهمیت بسیار زیادی دارد. انتخاب یک لباس ورزشی مناسب به بهبود حرکات ورزشی تان کمک می کند ، همچنین جنس مناسب لباس ورزشی از عرق سوز شدن و ابتلا به بیماری های قارچی پوستی پیشگیری می کند.

خرید لباس ورزشی

هنگام انتخاب لباس ورزشی بهتر است به غیر از زیبایی به ویژگی های دیگر آن نیز توجه نمایید . 

ویژگی های لباس ورزشی مناسب

اگر می خواهید ورزش کردن را شروع کنید بدانید که مهم ترین و اولین قدم انتخاب لباس ورزشی مناسب است.

لباس راحت بپوشید

برای افزایش کارایی شما درحین انجام ورزش باید لباس ورزشی شما راحت باشد.

خرید لباس ورزشی

راهنمای انتخاب و خرید لباس ورزشی

خرید لباس ورزشی با رعایت این نکات

سایز مناسب بپوشید

لباس ورزشی که شما در حین ورزش می پوشید نباید خیلی تنگ و یا خیلی گشاد باشد زیرا در اینصورت نمی توانید روی ورزش تمرکزکنید.تنگ بودن لباس ورزشی اجازه حرکات آزادانه شما را می گیرد و گشاد و یا بلند بودن آن سبب می شود که لباس به دست و پای شما بپیچد و یا از تن در بیاید و باعث اختلال در تمرین ورزشی شما شود.

لباس با کیفیت بخرید

هنگام خرید لباس ورزشی به کیفیت آن توجه نمایید زیرا لباس های بی کیفیت بر اثر شستشو تغییر رنگ و سایز می دهند اما لباس های با کیفیت که از مواد مناسب تهیه شده اند عرق را به خود جذب می کنند و شما با پوشیدن این گونه لباس ها احساس راحتی خواهید کرد. سعی کنید لوازم جانبی مانند حوله، زانوبند، آرنج بند و غیره نیز با کیفیت باشد.

لباس ورزشی متناسب با فصل

لباس ورزشی که شما خریداری می کنید باید برای برای همان فصل مناسب باشد و بهتر است برای هر فصل لباس های ورزشی مناسب آن فصل را خریداری کنید.

سایز لباس ورزشی

خرید لباس ورزشی مناسب با فصل

نکاتی برای انتخاب و خرید لباس ورزشی مناسب

لباس مناسب با درجه حرارت محیط

  • برای انجام فعالیت ورزشی در درجه حرارت 16 تا 27 درجه سانتی گراد پیراهن نازک و شورت ورزشی بپوشید.
  • پیراهن ورزشی آستین دار و شلوار ورزشی برای ورزش در محیط های با درجه حرارت 6 تا 16 درجه سانتی گراد مناسب است.
  • درمحیط هایی با درجه حرارت زیر 6 درجه سانتی گراد لباس گرم ورزشی بپوشید.
  • در دمای زیر 11 درجه سانتی گراد از کلاه و دستکش استفاده کنید

چند دست لباس ورزشی بخرید

چند دست لباس ورزشی متنوع خریداری کنید تا انگیزه بیشتری برای فعالیت پیدا کنید. دنیای مد نمناک اشاره میکند که در میان این لباس ها، لباسی را انتخاب کنید که بیشتر دوست دارید و در آن احساس راحتی می کنید، زیرا راحتی لباس به زیبا بودن آن ارجحیت دارد.

رنگ لباس ورزشی

رنگ لباس و کفش ورزشی شما بسیار در روحیه و انگیزه شما تاثیر گذار است؛ بنابراین از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید.

رنگ لباس ورزشی

خرید لباس ورزشی با رنگ های شاد

بهترین جنس برای لباس ورزشی چیست؟

لباس پنبه ای

یکی از جنس های مناسب برای لباس های ورزشی ، پنبه است زیرا لباس های پنبه ای رطوبت را به خود جذب می کنند . برای اینکه لباس های ورزشی با چند بار شستشو شکل خود را از دست ندهند ، معمولا پنبه رابا الیاف پلی استر ترکیب می کنند.

مردان بهتر است از لباس های پنبه ای برای ورزش کردن استفاده نمایند چرا که حین فعالیت بدنی شدید بخش زیادی از عرق بدن را به خود جذب می کنند. ورزشکاران در حین انجام ورزش هایی مانند بسکتبال بدنسازی و وزنه برداری که در آن تعریق بالا است باید لباس مناسب به تن کنند.

مشکل لباس پنبه ای چیست؟

پنبه رطوبت را به خود جذب می کند ، اما اجازه تبخیر به آن نمی د هد وسبب می شود هنگام ورزش عرق بد ن، جذب پارچه شد ه، آن را سنگین کرد ه و باعث بو گرفتن می شود . لباس های پنبه ای به مرور زمان بر اثر شستشو شکل خود را از دست می دهد و بعد از هر بار شست وشو شل تر می شود . محیط مرطوب لباس برای رشد باکتری ها و قارچ ها محیطی خوب فراهم می کند بنابراین بعد از هر بار ورزش کرد ن لباستان را بشویید و به طور کامل خشک کنید .

لباس های تمام نخ

لباس های تمام نخ بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند چرا که عرق را به خود جذب می کنند و جلوی عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.

نکات خرید لباس ورزشی

توجه به جنس در خرید لباس ورزشی

انواع لباس ورزشی

پیراهن ورزشی

پیراهن ورزشی را انتخاب کنید که گشاد نباشد و به جای جذب، رطوبت را از بین بافت های خود خارج کند.

تاپ ورزشی

تاپ ورزشی بخرید که از الیاف مخصوص تهیه و تهویه مناسب داشته باشد.

شورت ورزشی

شورت ورزشی شما باید ساختار شبکه ای داشته و رطوبت از آن خارج گردد . هم چنین کمر آن دارای خاصیت کششی باشد تا حین تمرین اذیت نشوید.

جوراب

اندازه جوراب شما باید بلند تا روی قوزک پا باشد تا از قوزک پا محافظت کند و الیاف آن نیز باید قابل شست و شو باشد و مقاومت بالایی داشته باشد . سعی کنید از جوراب های کتانی استفاده کنید که از حساسیت جلوگیری شود.

انواع لباس ورزشی

ویژگی لباس ورزشی مناسب و خوب

ویژگی کفش ورزشی مناسب

پا قلب دوم انسان است بنابراین پوشیدن کفش ورزشی مناسب، اهمیت زیادی دارد . ورزش کفش نامناسب به زانو ها و مفاصل فشار وارد می کند. کفش ورزشی شما باید اندازه مناسب و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا قوزک پا به هیچ عنوان نچرخد.

زیره¬ کفش نیز از پای ما به هنگام فرود آن بر روی زمین در هنگام دویدن و یا پریدن محافظت خواهد کرد بنابراین از کفش های استاندارد استفاده کنید. کفش های ورزشی مناسب هم بعد از گذشت مدتی فرسوده می شوند و دیگر کارایی مورد نظر را نخواهند داشت و باید تعویض شوند. برای انتخاب کفش دقت کنید که برایتان تنگ یا گشاد نباشد زیرا اندازه نبودن کفش باعث گرفتگی عضلات پا و یا لیز خوردن می گردد.

کفش ورزشی

سلامت پاها با خرید کفش ورزشی مناسب

چه جنسی برای چه ورزشی؟

لباس شما علاوه بر زیبایی و راحتی باید با رشته¬ ورزشی شما نیز متناسب باشد و برای هر نوع ورزشی باید لباسی با جنس مناسب انتخاب گردد . دنیای مد نمناک توضیح داده است که پارچه هایی که برای فعالیت های پر جنب و جوش و با تحرک بالا طراحی می شوند باید قابلیت جذب عرق ، قابلیت انتقال هوای گرم از داخل به خارج از پیراهن ، خاصیت کشسانی مناسب داشته باشند.

لباس مناسب فعالیت بدنی داخل خانه

یک تی شرت جاذب رطوبت و یک شلوار راحتی برای فعالیت بدنی د اخل خانه مناسب است.

لباس مناسب پیلاتس ، یوگا و ایروبیک

اگر شما پیلاتس ، یوگا و ایروبیک کار می کنید باید به گونه ای لباسی بپوشید که حین خم شدن و انجام حرکات کششی به خوبی از خود انعطاف نشان دهند ، اسپند کس بهترین جنس برای انجام این ورزش ها است. لباس های دوند گان هم معمولا از این نوع پارچه تهیه می شود .

جنس لباس ورزشی

خرید لباس ورزشی با جنس و پارچه مناسب

لباس مناسب بدنسازی

لباس های پنبه ای که با الیاف پلی استر ترکیب شده اند به علت جذب عرق و رطوبت برای ورزش هایی مانند بسکتبال، بدنسازی و وزنه برداری که تعریق بالایی دارند ، مناسب هستند.

لباس مناسب تمرین های کششی

الیافی مانند پلی استر، پلی پروپیلن، گرافیت و پارچه های ترکیبی انعطاف بالایی د ارند و هنگام حرکات کششی پاره نمی شوند و بر اثر شست وشو آسیب نمی بینند و شکل خود را حفظ می کنند . این لباس ها برای بسیاری از رشته های ورزشی مناسب هستند. ساختار شبکه ای این نوع لباس ها طوری است که جریان هوا درون بافت پارچه نفود کرده و عرق بدن را به سرعت دفع می کند .

لباس ورزشی مناسب هر اندام

اندام سیبی شکل

افراد دارای اندام سیبی شکل باید لباس های ورزشی انتخاب کنند که بالاتنه شان کمی گشادباشد.

اندام ساعت شنی

بهترین انتخاب برای افراد دارای اندام ساعت شنی ، تاپ ها و شلوار های تنگ است تا بدن را چاق تر نشان ندهد.

خرید انواع لباس ورزشی

انتخاب و خرید لباس ورزشی بر اساس فرم بدن

اندام مستطیلی

برای اینکه فرم بدن از حالت مستطیلی خارج شود ، این افراد باید لباس هایی دارای یقه باز و شلوار یا تاپ با رنگ متفاوت انتخاب کنند.

اندام گلابی شکل

افراد دارای اندام گلابی شکل باید برای بالاتنه لباس های رنگ روشن و برای پایین تنه لباس های رنگ تیره بپوشند تا اندازه ران ها کوچک تر به نظر برسد و تعادل بالاتنه و پایین تنه حفظ شود.

نحوه شستن لباس ورزشی

  • لباس های ورزشی خود را با کمی مایع لباس شویی و نرم کننده لباس با دست بشویید تا دیرتر خراب شوند.
  • لباس ها را پس از شستشو در فضای باز و زیر نور آفتاب آویزان کنید.
  • پس از آمدن از ورزشگاه وقتی حوصله شستن لباس هایتان را نداشتید، لباس ها را به هیچ وجه از ساک خود خارج نکنید و داخل کمد لباس آویزان نکنید.
BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 437 تاريخ : ساعت:

در این مقاله به طور کامل به بررسی نکات ضروری برای خرید لباس بچه گانه می پردازیم، با ما همراه باشید.

لباس بچه مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

شاید کمتر خانمی را بتوان یافت که خرید لباس را دوست نداشته باشد. حال اگر این خرید را برای فرزند دلبندش انجام دهد، حتما لذت آن برای او دوچندان خواهد شد. اما همین ذوق و شوق زیاد بعضا باعث می شود که والدین خرید لباس بچه مناسبی نداشته و درنهایت آن حس شادی و رضایت را تجربه نکنند. ما در این مطلب با بیان نکات طلایی در خرید لباس بچگانه به کمک مادرانی آمده ایم که قصد دارند به این منظور روانه بازار شوند. اگر شما هم جزء این دسته هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

1- سایز لباس بچه، اولین مورد مهم در خرید

اگر کودک شما هنوز به یک سالگی نرسیده، خیلی سریع رشد می کند. بنابراین خرید لباس هایی که دقیقا اندازه او هستند، شما را پشیمان خواهد کرد. بهتر است لباس هایی با سایز بزرگ تر خریداری کنید تا مدتی طولانی تر قابل استفاده باشند. برای سنین بالاتر نیز بهتر است لباس های گشادتری انتخاب کنید. البته نه آن قدر که فرزند شما در لباس گم شود! نکته مهم دیگر این است که در خرید لباس بچه به جدول سایز توجه کنید. سایزبندی لباس در کشورهای مختلف متفاوت است. بنابراین شما باید باراهنمایی فروشنده سایز مناسب را انتخاب کنید.

2- راحتی در تمیز کردن لباس بچه، دغدغه بعدی

ازآنجایی که پوست کودکان حساس است، بهتر است بلافاصله بعد از خرید لباس بچگانه آن را بشویید. زیرا ممکن است گردوخاک روی لباس یا آلودگی هایی که در زمان تولید بر روی آن نشسته، باعث ایجاد حساسیت در کودک شما شود. علاوه بر این لباس بچه نباید در اثر شست وشوی زیاد خراب شود؛ چراکه شما ممکن است در طول روز چندین بار مجبور به تعویض و شستن آن ها شوید. علاوه بر این جنس لباس را به گونه ای انتخاب کنید که شستن آن کار زمان بر و سختی نباشد. به خاطر داشته باشید لباس بچگانه ممکن است به دلایل مختلفی کثیف شود و در صورت عدم انتخاب جنس مناسب، پاک کردن لکه ها از روی آن ها بسیار وقت گیر یا آزاردهنده خواهد بود.

لباس بچه ها

3- خرید لباس بچه گانه در زمان مناسب، محافظ بودجه شما

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید لباس بچه است. چراکه بچه ها معمولا مدت زیادی یک لباس را نمی پوشند و اگر خرید را در زمان مناسبی انجام ندهید، باید مبلغ زیادی را برای این کار کنار بگذارید. معمولا حراج های فصل فروشگاه ها بهترین زمان برای خرید لباس متناسب با فصل است. البته ازآنجایی که این حراج ها در آخر هر فصل انجام می شوند، باید لباس بزرگ تری برای فرزند خود تهیه کنید تا اندازه لباس در سال آینده برای او مناسب باشد.

4- سن و جنسیت بچه، نکته طلایی خرید لباس

توجه به سن و جنسیت کودک یکی دیگر از نکات طلایی در خرید لباس بچگانه است. خرید لباس هایی که مهره یا دکمه دارند برای کودکان با سنین پایین اصلا مناسب نیست. چراکه ممکن است کودک این مهره ها را کنده و آن ها را قورت دهد. در سنین بالاتر نیز باید لباس هایی تهیه کنید که در حین بازی مزاحم کودک نباشد. علاوه بر این ها لباس های کودک شما باید متناسب با جنسیت او انتخاب شود. پوشیدن لباس های پسرانه بر تن دختران یا بالعکس تنها باعث ضربه زدن به عزت نفس کودکان می شود. بنابراین حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

5- رنگ و جنس لباس کودک، مطابق با سلیقه شما

بهتر است از خرید لباس هایی با رنگ های تیره خودداری کنید. خرید لباس بچه با رنگ های روشن باعث بهبود روحیه کودک شده و او را به کودکی شادتر تبدیل می کند. البته خرید لباسی با رنگ های جذاب و متنوع زمانی خوب است که جنس لباس نیز مناسب باشد. جنس لباس بچه نباید زبر و خشن باشد یا باعث ایجاد حساسیت در پوست کودک شود. علاوه بر این لباس کودکانی که راه می روند باید بسیار مقاوم باشد. چراکه کودک شما ممکن است در جاهای مختلف زمین بخورد. پس لباس نباید به این راحتی ها پاره شده یا صدمه ببیند.

کودک

 

6- سلیقه کودک، از عوامل مهم در ایجاد اعتماد به نفس

شاید شما نتوانید از بچه های کوچک خود درباره لباس های آن ها نظرخواهی کنید. اما قطعا پس از 4 سالگی کودکان می توانید این کار را انجام دهید. در این سن کودک تا حدودی می داند که به چه رنگ هایی علاقه دارد و لباس های مختلف را می شناسد. بنابراین می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لباس بچه باشد. به علاوه کودکان از این سن به بعد معمولا لباس هایی را که دوست ندارند به تن نمی کنند. بنابراین در نظر نگرفتن سلیقه کودک در زمان خرید تنها می تواند هزینه اضافه ای برای خرید لباس متناسب با سلیقه او برای شما بتراشد.

7- انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید لباس بچگانه

دانستن همه این نکات تا زمانی که از فروشگاهی معتبر خرید نمی کنید فایده ای ندارد. شما باید مطمئن شوید که فروشگاه لباس بچه لباس هایی باکیفیت و خوش دوخت را به شما عرضه می کند که خرید آن ها هم شما و هم فرزندتان را خوشحال خواهد کرد. معمولا خرید لباس بچگانه از فروشگاه های حضوری کاری زمان بر و دشوار است. به خصوص اگر بخواهید فرزندتان را همراه با خود ببرید، گشتن در فروشگاه های مختلف قطعا او را خسته خواهد کرد.

BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 340 تاريخ : ساعت:

شلوار جین لباسی پرطرفدار میان خانم‌ها و آقایان است که جذابیت استایل را بسیار بالا می‌برد. خرید شلوار لی تنها مختص پسران و دختران جوانان نیست؛ بلکه افراد میان‌سال نیز از این شلوارها در استایل خود بهره‌ می‌برند تا جوانی را به استایل خود هدیه دهند. شلوارهای جین تنوع بالایی در مدل و رنگ دارند که مناسب تمام فصل‌های سال است. در این مقاله تلاش کرده‌ایم 5 ست پرطرفدار همراه با شلوار جین در استایل بهاره مردانه را به شما معرفی کنیم.

5 ست پرطرفدار با شلوار جین در استایل بهاره آقایان

 

شلوار جین جذب همراه با پیراهن مردانه ساده

در هنگام خرید شلوار لی مردانه، حتماً برای شما نیز پیش‌آمده که به خرید پیراهن مردانه اسپرت نیز فکر می‌کنید. واقعیت این‌ است که جذابیت ترکیب پیراهن‌های مردانه با شلوار جین بر کسی پوشیده نیست. پیراهن مردانه ساده یکی از انتخاب‌های افراد خوش‌پوش است که به همراه شلوار جین جذب ترکیب زیبایی را خلق می‌کند. استفاده از کتانی و ساعت مردانه می‌تواند انتخاب خوبی برای تکمیل استایل بهاره آقایان باشد. فراموش نکنید، زمانی که از ترکیب کتانی، پیراهن مردانه و شلوار جین استفاده می‌کنید، پیراهن را باید روی شلوار بیاندازید؛ بهتر است هنگامی‌که از کفش مردانه یا کالج استفاده می‌کنید پیراهن را درون شلوار قرارداده و از کمربند استفاده کنید.

5 ست پرطرفدار با شلوار جین در استایل بهاره آقایان

شلوار جین regular fit و پیراهن چهارخانه

پیراهن‌ چهارخانه مردانه در این چند سال اخیر انتخاب تمام افراد شیک‌پوش بوده است. این لباس چهارخانه نوعی پیراهن کلاسیک است که ترکیب محبوبی با شلوارهای جینِ فیت معمولی (regular fit) در استایل بهاره آقایان می‌سازد. رنگ این پیراهن‌ها را با توجه به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید و از رنگ‌های متنوع آن لذت ببرید. نکته قابل‌توجه درباره شلوار جین regular fit این است که به‌راحتی با تا زدن پاچه‌های این شلوار می‌توانید جذابیت استایل خود را دوچندان کنید. برای جذابیت بیشتر استایل خود، آستین‌های پیراهن را می‌توانید تا بزنید و با اضافه کردن کفش راحتی، در مرکز توجه قرار بگیرید.

شلوار جین کلاسیک همراه با پولوشرت یا تیشرت

تی‌شرت و پولوشرت‌های مردانه در فصل بهار مجدداً از کمدهای لباس بیرون می‌آیند و نقش پررنگی در استایل بهاره آقایان ایفا می‌کنند. تیشرت‌ها را تقریباً با تمام مدل‌های شلوار لی می‌توان ست کرد اما بدون شک شلوار جین کلاسیک مناسب‌ترین انتخاب برای ست کردن با تی‌شرت‌های جدید محسوب می‌شود. منظور از شلوار جین کلاسیک، شلوارهای راسته‌ای است که از ران تا مچ پا در یک خط مستقیم قرار می‌گیرند. برای تکمیل استایل خود می‌توانید از کفش‌های کالج و ساعت مردانه کلاسیک استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر اندام متناسب و بدون چربی دارید، تیشرت مردانه جدید خود را درون شلوار قراردهید تا استایل بهاره خود را جذاب‌تر کنید.

شلوار جین زاپ‌دار و پیراهن‌های جین

طرفداران شلوارهای زاپ‌دار بهترین فرصت را دارند که در استایل بهاره خود این شلوارهای جذاب را با پیراهن مردانه جین ست کنند. شلوار لی مردانه دارای زاپ یا پاره‌گی یکی از لباس‌هایی است که در میان جوانان بیشترین محبوبیت را دارد. بدون تردید هیچ گزینه‌ای ایده آل تر از کفش راحتی برای اضافه کردن به این ترکیب نمی‌توانید پیدا کنید. با پوشیدن تیشرت ساده زیر پیراهن جین به شرطی که سه دکمه بالای پیراهن را باز بگذارید می‌تواند جذابیت استایل بهاره شما را جذاب کند. همچنین با استفاده از عینک‌های آفتابی استایل بهاره خود را تکمیل نمایید.

5 ست پرطرفدار با شلوار جین در استایل بهاره آقایان

شلوار جین و کت‌های بهاره مردانه

بسیاری از افراد شاغل طرفدار شلوار لی ترجیح می‌دهند به همراه کت از شلوار جین استفاده کنند. ترکیب شلوار جین و کت با همراهی پیراهن ساده، می‌تواند یک استایل جذاب برای افراد شاغل باشد. در این استایل کمربند و کفش نقش مهمی دارند و بهتر است که در هماهنگی با کت انتخاب شوند. برای ترکیب کت و شلوار لی، بهتر است از شلوارهای‌ جین جذب استفاده کنید. اگر که بالاتنه چاق‌تری به نسبت به پایین‌تنه خود دارید، این استایل نیمه‌رسمی بسیار مناسب اندام شما است؛ زیرا در این ترکیب اندام شما لاغرتر نشان داده می‌شود.

 

خرید اینترنتی شلوار جین، راه مناسبی برای خرید شلوار لی به حساب می‌آید. در هنگام خرید آنلاین لباس شما می‌توانید تنوع بالای محصولات و انواع مدل لباس موردنظر خود را مشاهده و آن‌ها را باهم مقایسه کنید. در هنگام خرید اینترنتی لباس از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، با استفاده از راهنمای سایز سایت، می‌توانید سایز مناسب خود را انتخاب و اقدام به خرید نمایید. برای مشاهده و خرید جدیدترین مدل‌های شلوار جین و انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه پیشنهاد می‌کنیم به مرکز خرید آنلاین بانی ‌مد مراجعه کنید.

 

 

منبع: مشرق

BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 330 تاريخ : ساعت:

 

انتخاب کفش مناسب و راحت که متناسب با استایل شما باشد و درعین حال از پاهای شما باشد، بسیار مهم است.

خرید کفش ورزشی مردانه، نیاز بهارۀ ورزشکاران!

برای این‌‌که از پیاده‌روی لذت ببرید و یا هنگامی که مشغول کاری هستید، احساس راحتی داشته باشید، کفش راحت و مناسب مهمترین چیزی است که به آن نیاز دارید. مدل‌های متفاوت و مختلف کفش‌های زنانه و مردانه، مانند کفش راحتی، مجلسی، رسمی، بوت و نیم بوت را می‌توانید متناسب با استایل خود انتخاب کنید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم راهنمایی برای خرید کفش ورزشی اسپرت مردانه به شما ارائه دهیم.

کفش ورزشی مردانه باید از بدن شما محافظت کند!

وظیفه اصلی هر مدل کفشی که تولید می‌شود، محافظت از پا در برابر ضربه‌های احتمالی است. جدا از ضربه‌هایی که به پا هنگام راه رفتن وارد می‌شود، همان‌طور که شما به زمین نیرو وارد می‌کنید، زمین نیز به کف پا نیرو وارد می‌کند که اگر این نیرو به درستی مهار نشود موجب آسیب دیدن ستون فقرات می‌شود؛ بنابراین مهم است که کفش ورزشی بتواند وزن بدن را به‌خوبی تحمل کند و فشار به ستون فقرات را به حداقل برساند.

کفش ورزشی مردانه باید اندازه شما باشد!

هنگام خرید کفش دقت کنید که حتماً کفش اندازه پای خود را خریداری کنید. هرگز کفش کوچکتر از سایز پای خود را به امید اینکه جا باز می‌کند یا کفش بزرگتر از سایز پای خود را نخرید تا به سلامت بدن خود آسیب نزنید. استفاده از کفی کفش برای آنکه کفش بزرگتر از سایز خود را بتوانید بپوشید به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ با این کار نه‌تنها راحتی کفش از شما سلب می‌شود بلکه به دلیل فعالیت ورزشی که انجام می‌دهید امکان آسیب دیدن اندام‌ها بالا می‌رود.

هنگام خرید کفش حتماً هر دو لنگه‌کفش را بپوشید و کمی راه بروید تا متوجه راحتی کفش شوید. اگر انگشتان در قسمت جلوی کفش جمع شوند و به شصت پا فشار وارد شود یا پاشنه‌ی پا هنگام راه رفتن از کفش بیرون بیاید، باید سایز دیگری را امتحان کنید.

کفش ورزشی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کفش‌ها از سه قسمت، لایه زیرین، میانه و رویه تشکیل می‌شوند. لایه پایین یا زیرین کفش ورزشی انعطاف‌پذیری بالایی دارد و وجود آج مناسب در کف کفش، وظیفه راحتی و محافظت از کف پا در برابر ضربه را بر عهده دارد تا در هنگام پیاده‌روی کمترین فشار به پا وارد شود. آج کفش‌های ورزشی در شرایط متفاوت آب و هوایی به کمک شما کمک می‌کند تا راحت‌تر گام بردارید.

نکته دیگری که هنگام خرید کفش باید به آن توجه کنید، قوس کف پا است. کفشی که انتخاب می‌کنید باید متناسب قوس کف پا باشد تا از خم شدن نامناسب قوس پا و فشار وارد شدن به آن جلوگیری شود. هنگام قدم برداشتن قوس کف پا باید در حالت طبیعی و راحت خود قرار گیرد تا از وارد شدن‌ ضربه به ستون فقرات جلوگیری و همچنین از زانو‌ها محافظت کند.

تولیدکنندگان کفش‌های ورزشی متناسب با فعالیت‌های خاص ورزشی، کفش‌هایی را تولید می‌کنند که ورزشکاران بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. به‌عنوان مثال کفش‌های مخصوص پیاده‌روی از لایه میانی منعطفی ساخته می‌شوند تا هنگام پیاده‌روی کمترین فشار به عضلات وارد شده و خستگی دیرتر به سراغ شما بیاید.

کفش‌ها نیاز به استراحت دارند تا بتوانند نفس بکشند!

تفاوتی ندارد که لایه رویه، میانی یا زیرین کفش خراب شده باشد، نتیجه همه آن‌ها آسیب دیدن بدن و به خطر افتادن سلامتی شما است؛ بنابراین ضروری است که از پوشیدن کفش‌های پاره و آسیب دیده خودداری کنید. آکادمی پزشکی ورزشی طب اطفال آمریکا زمان تعویض کفش‌ها را بین 490 تا 804 کیلومتر دویدن یا راه رفتن، پیشنهاد می‌کند.

بهتر است که در طول هفته به‌طور مداوم کفش ورزشی خود را نپوشید و به آن‌ها کمی استراحت دهید تا نفس بکشند و عمر بیشتری داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم همیشه دو جفت کفش ورزشی داشته باشید تا کفش‌ها فرصتی برای استراحت پیدا کنند. همچنین اگر به‌طور مداوم از کفش استفاده نشود، تحت تأثیر محیطی که در آن قرار می‌گیرد، به‌مرور آسیب می‌بینند. کفشی که بدون استفاده، بیرون از خانه یا در یک مکان آفتابی مدت‌ها قرار بگیرد، سرانجام خراب می‌شود.

باید دقت کنید که عمر مفید کفش‌های ورزشی درصورتی‌که مراقبت خوبی از آن‌ها صورت بگیرد، یک سال و نیم است. زیاد به پیاده‌روی می‌روید و فعالیت ورزشی شما زیاد است، ممکن است مجبور شوید هر دوماه کفش‌های خود را تعویض کنید. شاید در نگاه اول هزینه تعویض زود هنگام کفش‌ها گران باشد اما مطمئناً با تعویض زود هنگام کفش، در هزینه‌های مراقبت‌های پزشکی صرفه‌جویی خواهید کرد؛ این کار هم ازنظر مالی و هم ازنظر جسمی ارزشش را دارد.

بهترین زمان برای خرید کفش چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید کفش ساعات پایانی روز است؛ زیرا پاهای شما در عصرها کمی متورم می‌شوند و این همان زمانی است که شما باید به خرید کفش مناسب خود بروید. اگر کفشی در این ساعات از روز برای پای شما کوچک نباشد و انگشتانتان در آن راحت باشد، کفش مناسب شما است و می‌توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

کفش ورزشی را متناسب استایل خود انتخاب کنید!

داشتن استایل خاص و منحصربه‌فرد همه آن چیزی است که افراد شیک‌پوش از آن پیروی می‌کنند. در هنگام فعالیت‌های ورزشی می‌توانید کفش خود را با لباس‌های جذاب ورزشی خود ست کنید. انتخاب درست رنگ و مدل تیشرت و ست کردنش با یک شلوار اسلش مردانه در هنگام پیاده‌روی با همراهی کفش‌های ورزشی، استایل شما را جذاب و خاص می‌کند. اگر هم عضو تیم ورزشی هستید که انتخاب رنگ لباس بر عهده شما نیست، می‌توانید کفش ورزشی خود را متناسب با مدل و رنگ لباس خود انتخاب کنید.

برای خرید کفش مردانه بهترین راه خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است. در هنگام خرید آنلاین می‌توانید با دقت به بررسی کفش‌ها بپردازید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. برای خرید جدیدترین مدل‌های کفش زنانه و مردانه می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه نمایید.

 

منبع: فارس نیوز

 
BMTIPS...
ما را در سایت BMTIPS دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : BMtips bmtipss بازدید : 207 تاريخ : ساعت: